A nap idézete

2006. május 29., hétfő

Benevolo Lectori salutem! - Üdv a Nyájas Olvasónak!

Mint minden társaság és barátok híján magával beszélgető embernek, nekem is megszületett a blog oldalam. Igen, engem első sorban ez a körülmény vezérel, nem pedig az, hogy élményeimet és sikereimet kiáltsam világgá. Ha ez volna a cél, bele sem fognék az írásba, ilyesmiben ugyanis - kevés kivételtől eltekintve - időtlen idők óta nem volt/nincs részem.

Mire számíthatsz? Egy megkeseredett vénembér kósza-kusza gondolataira. Silly

  • Néhány élménybeszámolóra Filmszalag Bulizós Hangjegy
  • Egy pár laikus kritikára Vicsorgó Szivárvány Applause
  • Egy-két rövidebb, általános eszmefuttatásra Gondolkozó Villanykörte Idétlen

Írásaim nem mindig naprakészek Csiga, sokszor hónapokig nem születik semmi. Not talking Dont tell anyone Aztán néha ismét rám tör az írhatnék , és magamra rántom a billentyűzetet... Ilyenkor immáron a megszépítő messzeség homályából tekintek vissza az eseményekre Hőségben. Ez talán nem is baj. Így lehiggadva a pillanatnyi hevülettől már csak a lényeg, a valóban említésre méltó tatalom, ami a virtuális papírra vettetik.

Benevolo Lector! Ó Nyájas Olvasó!
Ellentétben Illetékes elvtárssal - aki csak érteti a tréfát, de nem szereti -, én értem és szeretem is a tréfát. És nem csak a tréfát, hanem az építő kritikát is. Ezért a legmesszebbmenőkig bátorítalak, sőt, kérlek, tisztelj meg azzal, hogy megosztod velem véleményedet írásaim kapcsán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése